1. Home
  2. Docs
  3. Handleiding
  4. 1. Inrichting
  5. 1.1 Dashboard

1.1 Dashboard

Als u bent ingelogd ziet u het onderstaande scherm.

In het menu bovenin hebt u de opties:

  • Dashboard: de pagina waar u zich nu bevindt.
  • Bijeenkomsten: de te organiseren kerkdiensten, vieringen, bijbelstudie-avonden, etc.
  • Deelnemers: de deelnemers die zich aangemeld hebben voor de bijeenkomsten van uw kerk.
  • Categorieën: de kenmerken voor bijeenkomsten en deelnemers.

Deze opties worden verderop in deze handleiding uitgelegd.

U bevindt zich nu in het menu Dashboard, daarin ziet u de gegevens van uw kerk:

  • Gegevens: de naw-gegevens van uw kerk.
  • Aanmeldformulier: dit is de link naar het aanmeldformulier voor uw kerk, met dit formulier kunnen deelnemers zich inschrijven voor uw diensten. Deze link kunt u het beste opnemen op de website van uw kerk, of dit opnemen in de email nieuwsbrief.
  • Notitie aanmeldformulier: hier kunt u, indien gewenst, een toelichtende tekst invullen die bovenin het aanmeldformulier wordt getoond.
  • Reactietijd uitnodigingen: stel hier in na hoeveel uur de uitnodigingen automatisch komen te vervallen. De deelnemers moeten binnen deze tijd op de uitnodiging reageren, daarna wordt hun status automatisch op ‘Komt niet’ gezet.
  • Abonnement: na aanmelding hebt u een gratis abonnement, waarmee u maximaal 30 bezoekers op uw deelnemerslijst kunt beheren. U kunt het abonnement hier aanpassen naar een groter aantal bezoekers. Hiervoor is het nodig dat u een machtiging afgeeft voor automatische incasso van het abonnementsbedrag. De abonnementen zijn opzegbaar zonder opzegtermijn, dit kunt u doen via ons contactformulier.
  • Handleiding: de link naar deze handleiding.
  • Facturen: hier krijgt u een overzicht met de PDF-facturen voor uw abonnement.

Hoe kunnen we je helpen?